Rocca
Administrator
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiesz o czym mówię?
|
Wysłany: Pią 10:56, 17 Paź 2008 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
§1. Zasady ogólne.
§2. Rejestracja i zasady udzielania się na forum.
§3. Nowe tematy.
§4. Jak pisać posty.
§5. Media i źródła.
§6. Zdjęcia.
§1 - Zasady ogólne.
1.1. Możliwość pisania na forum mają tylko zarejestrowani użytkownicy (aby coś napisać, należy się zarejestrować lub zalogować, jeśli posiada się już konto).
1.2. Opiekę nad forum sprawuje administracja - do nich należy kierować wszystkie sprawy związane z działaniem forum lub zastrzeżenia dotyczące regulaminu.
1.3. Ekipa forum na prawo do edycji, przenoszenia oraz usuwania postów/tematów bez konieczności tłumaczenia się z podjętej decyzji.
1.4. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany, dodania lub usunięcia punktów regulaminu.
1.5. Nieprzestrzeganie regulaminu karane będzie ostrzeżeniem - 5 ostrzeżeń kończy się banem (zakazem pisania na danym forum).
§2 - Rejestracja i zasady udzielania się na forum.
2.1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, z którego będzie pisał posty.
2.2. Nick, który podasz przy rejestracji nie będzie mógł ulec zmianie. Nie może być on wulgarny, nie może być adresem strony www ani mieć mniej niż dwie litery.
2.3. Adres e-mail podany w profilu wykorzystywany jest do aktywacji konta, odzyskiwania zapomnianego hasła oraz masowej korespondencji administratorów z użytkownikami.
2.4. Profil użytkownika jest miejscem na podanie prawdziwych danych. Jeżeli chcesz robić sobie z niego plac zabaw to nic tam nie wpisuj. Żadne z pól nie jest polem do popisu!
2.5. Użytkownik rejestrując się wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mail informującej o zmianach zachodzących na forum.
2.6. Nie należy zapominać, że ekipa NS Board jest tu autorytetem. Nie należy notorycznie podważać ich decyzji, ani też prowokować bezsensownych wymian zdań, które i tak nie dobrowadzą do kompromisu. Na forum panuje równouprawnienie, niezależnie od posiadanej rangi.
2.7. Problemy techniczne związane z działaniem forum należy zgłaszać do administratora/moderatorów. Wcześniej jednak należy upewnić się, czy ten problem jest wart uwagi.
2.8. [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych] oraz wysłanie [link widoczny dla zalogowanych] jest zabronione.
2.9 Wszelkie sprawy prywatne należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości lub przez e-maile czy komunikatory.
§3 - Nowe tematy.
3.1. Jeżeli nie jesteś pewien czy taki temat lub post istnieją skorzystaj z opcji 'Szukaj'
3.2. Tytuł nowego wątku powinien być krótki, zwięzły i na temat. Musi jak najbardziej oddawać wnętrze topicu. Poprawne nazywanie tematów ułatwia innym użytkownikom poruszanie sie na forum i w pewnym stopniu zapobiega dublowaniu się tematów.
3.3. Tematy zakłada się tylko w działach do tego przeznaczonych.
3.4. Ekipa forum ma prawo do edycji, przenoszenia oraz usuwania tematów. Nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji.
§4 - Jak pisać posty.
4.1. Posty należy pisać w sposób jasny i zrozumiały.Zawsze staraj się trzymać głównego wątku tematu i nie odchodź za bardzo od niego. Offtopic nie jest mile widziany. Jeżeli naprawdę nie masz nic ciekawego do przekazania, lepiej nic nie pisz.
4.2. Nie używaj w postach setek znaków zapytania (lub innych znaków przestankowych) oraz zbyt wielu emotikon.
4.3. Niemile widziany jest efekt 'zaciętego Caps Lock'a', czyli pisanie całych postów wielkimi literami. Oznacza to krzyk, a nikt nie lubi jak się na niego krzyczy.
4.4. Pisanie wszelkimi 'modnymi' slangami nie jest mile widziane, słowa typu: jush, tesh, shaloOona NaStoOooLaAtkHhaa lepiej omijać w postach (chyba że ktoś założy temat w Hyde Park/Fun gdzie można tak pisać dla zabawy - to nie będzie karane).
4.5. Nieuzasadnione powiększanie, kolorowanie, pogrubianie czcionki również zalicza się do zjawisk sprzecznych z regulaminem.
4.6. Karane też będzie wymuszanie na kimś podjęcia swojego zdania, wykłócanie się z ekipą i inne nieprzyjemne i niezbyt związane z kulturą sytuacje.
4.7. Nie wolno pisać postów pod postem. W celu dodania czegoś do swojej wiadomości należy użyć edycji.
4.8. Ekipa forum ma prawo do edycji, przenoszenia i usuwania postów użytkowników bez konieczności tłumaczenia się z podjętych przez siebie decyzji.
§5 - Media i źródła.
5.1. Jeżeli chcesz zapostować jakiś stuff, który pochodzi z forum daj tej osobie credit (napisz ją jako źródło postowanej rzeczy).
5.2. Jeżeli chcesz używać grafiki wykonanej przez kogoś, zapytaj w temacie z grafiką tej osoby czy możesz to zrobić.
5.3. Dodając coś do działu Media / Download musisz mieć świadomość że to może 'iść dalej'.
5.4. Jeżeli pomylisz linki, nic się nie stanie - wystarczy że to poprawisz. Jeżeli za to zapostujesz np. film porno zamiast klipu zostaniesz zbanowany.
5.5. Jeśli pobierasz jakiś stuff z forum, napisz chociażby 'Dzięki'. Tobie zajmie to kilka sekund, a dzięki temu ta osoba może wrzucić więcej stuffu.
5.6. Jeżeli pobierasz informacje z jakieś strony - napisz że to właśnie ta strona jest Twoim źródłem. Jeśli chodzi o życie gwiazd - Wikipedia nie jest dobrym źródłem.
§6 - Zdjęcia.
6.1. Jeżeli zdjęcie może rozciągnąć forum, zapostuj jego miniaturkę bądź wstaw sam link do zdjęcia.
6.2.Jak to się mówi - nie liczy się ilość tylko jakość. U nas na forum nie jest tak do końca. Jeżeli dzielisz się zdjęciami - podziel się wszystkimi.
6.3. Darmowe serwisy linkujące zdjęcia:
* imageshack.us
* imagevenue.com
* tinypic.com
* photobucket.com
* fotosik.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|